Administratie
Vergelijk uw onderneming eens met een gebouw. Dat kan klein of groot zijn, maar kan in beide gevallen niet blijven staan zonder goede fundamenten. Uw administratie is het fundament van uw onderneming. Met een kloppende administratie haalt u meer uit uw bedrijf. U voldoet aan alle wettelijke eisen, kunt uw besluiten baseren op duidelijke cijfers én u komt niet plotseling voor verrassingen te staan.
Orde op zaken
Wij verzorgen, als u dat wilt, uw complete boekhouding. Van het invoeren van de bonnen en facturen tot het doen van uw belastingaangifte en het samenstellen van uw financiële jaarverslag. Punctueel, accuraat en snel.
Alles goed geregeld
Bent u starter? Dan helpen we u om uw administratie op te zetten.
Bent u al langer ondernemer? Dan kijken we graag samen op welke manier we uw administratie beter, makkelijker en overzichtelijker kunnen maken.
Wij helpen, begeleiden en ondersteunen u
Wilt u alles uitbesteden of (gedeeltelijk) zelf uw boekhouding voeren? Wat u ook kiest, van één ding kunt u zeker zijn: wij helpen, begeleiden en ondersteunen u. Denkt u eens aan:
- Boeken van uw inkopen, verkopen, onkosten, kas- en bankboek.
- Genereren van debiteuren en crediteurenoverzichten.
- Hulp bieden bij het incasseren van uw debiteurenvorderingen en aanmaningen.
- Opstellen van prognoses, begrotingen en liquiditeitsprognoses.
- Hulp bieden bij het opzetten van een ondernemersplan.
- Verzorgen van uw salarisadministratie van A tot Z.
Indien gewenst verzorgen wij de administratie bij u op kantoor of geven wij leiding aan een bij u werkzame administratieve kracht, waardoor u geen extra "duur" personeel hoeft aan te nemen.